piątek, 10 lipca 2015

Liebster Blog Award

Cześć Miśki! :)

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Adelaide, założycielkę bloga I am not your.
Dziękuję, kochana! ;*

Dobrze, żeby nie przedłużać, ja przejdę od razu do odpowiedzi na postawione mi pytania :D




1. Kto jest twoim idolem i dlaczego? 
Idolami niektórych ludzi są piosenkarze, piłkarze, siatkarze... można wymieniać tak w nieskończoność :) Choć kocham i piłkę nożną i siatkówkę, tak szczerze moimi idolami są osoby, które zakładają schroniska dla zwierząt, bądź sami oddają im całe swoje życie. Z wielkim podziwem oglądam programy, w których jest pokazane jak ratują zwierzęta, opiekują się nimi, aż w końcu oddają je do domu, w którym będą kochane. Sama mam nadzieję, że kiedyś będę wolontariuszem w jakimś schronisku, albo nawet założę je, i będę mogła naśladować swoich idoli.

Udostępniajcie ten filmik! :) KLIK



2. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Jak po pierwszej wypowiedzi można wywnioskować, chciałabym być wolontariuszem schroniska, ale to byłoby raczej dla spełnienia swoich wewnętrznych pragnień, a nie dla zarobku. Uczę się w zawodzie gastronomicznym, więc jeśli uda mi się znaleźć pracę, chciałabym być na stanowisku kucharza.

3. Ulubiony przedmiot szkolny?
Zawsze byłam dość ruchliwym dzieckiem, i zostało mi to. Dlatego wybieram wf. To właśnie na tych lekcjach mogłam odreagować, uspokoić się i wyszkolić w sobie wiele nowych zdolności, o których nie wiedziałam. Okazało się, że szybko nauczyłam się dobrze układać ręce do odbicia piłki, przez co szybciej od koleżanek i kolegów ogarnęłam grę w siatkówkę. Dziś gram na różnych zawodach i jestem kapitanem drużyny siatkarskiej w mojej szkole :D Kto by pomyślał, że to wszystko zaczęło się od zwykłego wf-u w podstawówce? :D


4. Podaj linka do Twojego ulubionego bloga.
Czytam dużo blogów, ale najczęściej zaglądam na trzy blogi:
gabRysiek recenzuje, który należy do Gabrieli
 W trosce o włosy..., autorstwa Cukrowej Księżniczki
Bestsellerowo, należący do Elentiya & Paintee
Niestety, nie mam jednego ulubionego :D

5. Najlepsza piosenka, jaką kiedykolwiek usłyszałaś to?
Trochę ciężko będzie mi wybrać jedną spośród tylu wspaniałych piosenek, ale chyba już wiem którą. Pomimo, że w większości słucham rapu i bardzo rzadko zdarza mi się słuchać czego innego, dziś postawię ta tą piosenkę:


Przy tej piosence, na filmie ryczałam jak nigdy dotąd. Zawsze jak słyszę ją, to zbiera mi się na płacz, ale dzielnie z tym walczę. Najbardziej wzruszającą sceną w całym filmie jest ta, od 4:50 do końca. Sprawdźcie, warto :)

6. Najładniejszy kolor włosów dla dziewczyny to...?
Ja wielbię włosy blond, zwłaszcza takie jaśniejsze. Sama posiadam troszkę jaśniejsze niż ten typowy "mysi, polski blond" ale nie jest to kolor jak dla mnie idealny, choć dużo osób mi mówi, że jest bardzo ładny.


7. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Szczerze? To wszędzie. Nie kupuje tylko w jakiś markowych takich jak pull&bear czy mango, ale też w zwykłych osiedlowych polskich sklepach też. U mnie bardziej liczy się materiał niż marka, bo jestem strasznie wrażliwa na szorstkie materiały. Dlatego zamiast patrzeć na nazwę marki, sprawdzam skład koszulki :D

8. Do której klasy idziesz po wakacjach? 
Ohoho, to już będzie trzecia technikum.


9. Opisz siebie w czterech słowach. 
Zwariowana kocia (i) psia matka :D
I jak tu takiego nie kochać? :D 

10. Bez czego nie wyjdziesz z domu? 
Bez ubrań ani rusz! :D Nie no, a tak serio to raczej bez torebki, bo tam, jak każda dziewczyna mam najpotrzebniejsze rzeczy do przetrwania (tak na zaś, jakbym nie miała możliwości wrócić do domu) oprócz żelazka i innych rzeczy nie przekraczających wagą od pomadki do ust i mojego Tangle Teezera :D


Jakie blogi nominuję?
http://ksiazkoholiczka-czyta.blogspot.com/
http://marzentysiace.blogspot.com/
http://porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com/
http://kochamczytack.blogspot.com/
http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

Pytania dla Was:
Będzie ich tylko pięć. Postanowiłam dać mniej, ze względu, że są wakacje i wiem, że lepiej jest spędzić czas nad książką niż odpowiadać na moje pytania :D

1. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie książek?
2. Jakie jest Twoje hobby?
3. Czy bardzo jesteś przywiązany/a do zwierząt?
4. Jakbyś miała dużą sumę pieniędzy przeznaczoną na jedną podróż, do jakiego miejsca na ziemi byś się wybrała?
5. Jaki był Twój ostatni sen?

Miałabym prośbę, aby dobrzy ludzie udostępnili filmik Sylwestra Wardęgi, gdyż to pomoże uzbierać kasę na karmę dla kolejnych schronisk! :) Ty nic nie płacisz, a pomagasz jednym kliknięciem myszki :)

Teraz +18, czytasz na własną odpowiedzialność!

Na końcu, chciałabym POGRATULOWAĆ "człowiekowi" (pewnie tego nie czyta, ale to nic), który podrzucił do mojego ogrodu dwa malutkie, miesięczne kotki. Biedne kocięta głodowały prawdopodobnie przez cały dzień. Znalazłam je po burzy - mokre, śmierdzące, jedzące płatki róż.
Kotki w stanie obecnym są dzikie, chowają się w szopie z drewnem. Ale pracuję nad ich odbudowaniem ufności do ludzi. Jest trudno, nie powiem...
Idioto, który wyrzuciłaś te śliczne kocięta, nie powinieneś dostać rozgrzeszenia, bo gdyby nie trafiły do domu, gdzie każde zwierzątko jest szanowane - zginęły by!
Tacy ludzie, powinni zostać wykastrowani... i do pierdla z takimi, którzy znęcają się nad zwierzętami!


Dziękuję Wszystkim, którzy wytrzymali tutaj do końca! ;*



16 komentarzy:

  1. Hej kochana. Ja również kocham siatkówkę ♥ nie znoszę koszykówki. Tez idę teraz do 3 klasy technikum hehe :D Filmik udostępnię.
    Jej co za drań tak robi, biedne kotki. Ja kocham koty nad życie dobrze że przygarnęłaś. dokładnie do pierdla!

    PS.
    Wkrótce odpowiem na twoje pytania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojego bloga sprawdzam średnio co kilka godzin, więc nie musisz się martwić tym, że przeoczę nominację :D Na pytania odpowiem, ale uzbierało mi się bardzo dużo innych nominacji, więc będę je robić po kolei. Musisz poczekać na swoją kolej :D Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w przyszłości chcę być kucharką! Pjona <3
    Też jestem blondynką, tylko ja mam bardziej..hmm.. platynowy blond? Coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjonteczka! :D
      Ja kiedy też miałam takie jaśniutkie, ale z wiekiem robiły się coraz ciemniejsze ;)

      Usuń
    2. No właśnie ja mam tatki ciemny. Jak w ferie ubłagałam mamę, żeby kupiłam mi szamponetkę o kolorze brąz (choć chciałam bordowy ;c) to prawie nie było widać, że mam szamponetkę :)

      Usuń
    3. Ale platynowy blond to bardzo jasny blond podchodzący nawet pod biel :) Dziwne, że szamponetka nie pokryła Ci ;)

      Usuń
    4. Oj cicho.. Powiedziałam 'platynowy', bo myślałam, że to znaczy, że ciemny. Bo ja mam ciemny blond XD

      Usuń
    5. A no nic się nie dzieje, całe życie w błędzie :D

      Usuń
    6. http://i-am-not-your.blogspot.com/ <--- zapraszam na nowy rozdział XD

      Usuń
  4. Dzięki za nominację ;) Jak tylko znajdę czas i wrócę z wszystkich wyjazdów, odpowiem na nie.
    Nie mogę uwierzyć, że istnieją tacy ludzie bez serca. Zostawisz je u siebie na stałe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zostaną u mnie :D troszkę teraz będę miała tych kotów, no ale lepsze to niż wyrzucić :)

      Usuń
  5. PRZECUDOWNY KOCIAK! *_* Dziękuję za nominację, w sumie mam już cztery i nie wiem kiedy ja to wszystko ogarnę, ale w końcu muszę. ;) Jeśli chodzi o zwierzęta... widzę, że mamy dokładnie takie samo podejście! Cieszę się, że jest nas coraz więcej. :)
    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zwierzaki trzeba dbać i tyle, każdy o tym powinien wiedzieć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)